معرفی واحد اداری:
نظارت و رسيدگي بر طيف وسيعي از وظائف، عهده دار مسائل با اهميتي چون تهيه شرح وظايف مشاغل مختلف، نظم بخشيدن به پرونده هاي پرسنل ، صدور احكام استخدامي ،اعمال و اجرا آئين نامه و مقررات استخدامي ، انتظابات ، افزايش سنواتي، ارتقاء برگرد و مرخصي و…. مي باشد
شرح وظایف:
- نظارت بر حسن اجرای آیین نامه ها و دستور العمل ها و سیاست های موضوعه و سایر قوانین و مقررات مربوطه به وظایف شهرداری ها، قانون کار، آئین نامه های استخدامی و سایر موارد مرتبط
- بررسی و مطالعه و اتخاذ تدابیر لازم در بکارگیری نیروهای جدید، انتصابات و جابجایی کارکنان به منظور استفاده موثر تر از نیروهای کارآمد در راستای وظایف و ماموریت های سازمانی و در چارچوب ضوابط و مقررات ذیربط
- رسیدگی و کنترل فرآیند گردش کار در حوزه های تحت سرپرستی و ارائه روش های بهینه انجام کار در راستای افزایش بهره وری سازمانی و ارتقاء و رضایت ارباب رجوعان
- ایجاد هماهنگی های لازم بین واحد های تابعه و ارائه خط مشی و اصول کلی برنامه های معاونت به واحد های تحت سرپرستی
- ایجاد وحدت رویه در حوزه های اداری مالی مناطق تحت نظارت شهرداری و کنترل فرآیند اجرای وظایف واحد از حیث صحت و سلامت و قانونمندی آنها
- ارزیابی منظم و گزارشگیری ادواری از روند انجام وظایف واحد های تحت نظارت و انعکاس گزارشات به مقامات مافوق
- انجام سایر وظایفی که در حیطه وظایف محوله و اختیارات تفویض شده ارجاع می گردد.